نمایه نویسندگان

آ

  • آقاپور، مهدی مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای مقابله با استرس و راهبردهای کمک خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 8-18]
  • آهنگرقربانی، زهره رابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازش‌یافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]

ا

  • ابوالمعالی، خدیجه مقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهن‌آگاهی بر افزایش جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 120-133]
  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای مقابله با استرس و راهبردهای کمک خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 8-18]
  • احتشام زاده، پروین اثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
  • احمدی، شیرین نقش حس عاملیت و ویژگی‌های انحرافی شخصیت در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 26-42]
  • احمدی، عزت اله بررسی مقایسه‌ای ابعاد آسیب‌پذیری به اعتیاد بین دانش‌آموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-114]
  • احمدی، ملیحه مقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهن‌آگاهی بر افزایش جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 120-133]
  • اسدی، مسعود پرسش‌نامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
  • اصغر‌نژاد فرید، علی اصغر مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای مقابله با استرس و راهبردهای کمک خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 8-18]
  • اعیادی، نادر نقش تاب‌آوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 54-68]
  • افتخار صعادی، زهرا اثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
  • اکبری، تقی بررسی سواد اطلاعاتی و یادگیری خودراهبر در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
  • امام وردی، پروین بررسی نقش انعطاف‌پذیری شناختی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 19-34]
  • ایمان پرور، سهیلا نقش تنظیم هیجان و تاب‌آوری تحصیلی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 62-73]
  • امیدوار، عظیم رابطه چابکی سازمانی و رفتارهای کاری نوآورانه با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه پایه دوم شهر اردبیل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 86-95]
  • انتصار فومنی، غلامحسین اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانش‌آموزان پایه یازدهم مشکین‌شهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]

ب

  • باقرزاده، پروین نقش حس عاملیت و ویژگی‌های انحرافی شخصیت در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 26-42]
  • بختیاری، احسان تأثیر عدالت سازمانی ادراک‌شده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روان‌شناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
  • بختیارپور، سعید اثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
  • برزگر بفرویی، کاظم نقش چشم‌انداز زمان در هیجان تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 153-172]
  • برقی، عیسی تأثیر مشارکت والدین بر کیفیت زندگی تحصیلی و سازگاری دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 96-105]
  • بشرپور، سجاد شیوع داغدیدگی آسیب زا و برخی عوامل مرتبط با آن در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان ایرانشهر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 221-233]
  • بهزادفر، فاطمه رابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازش‌یافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]

پ

  • پادروند، حافظ مقایسه اهمال‌کاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان پسر مصروع و غیرمصروع [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]
  • پاریاد، محمد بررسی رابطه جو عاطفی خانواده و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی در میان دانش‌آموزان سال چهارم دبیرستان شهرستان بوکان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 307-324]
  • پاکیزه، علی پیش‌بینی توان بخشودگی براساس سبک‌های دلبستگی، جهت‌گیری زندگی و عزت نفس دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-25]
  • پیرانی، ذبیح سنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روان‌شناسی مثبت‌نگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
  • پورحسین، افراسیاب اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانش‌آموزان پایه یازدهم مشکین‌شهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]

ت

  • تقی‌زاده هیر، سارا مقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانش‌آموزان استفاده کننده از اسکرین‌تایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]

ج

  • جعفری، لعیا بررسی رابطه تاب آوری تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان و میانجی معنای تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 35-49]
  • جعفری ندوشن، اکرم اثربخشی آموزش همدلی بر پرخاشگری و کیفیت روابط با همسالان دانش‌آموزان پسر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 120-138]
  • جعفرنژاد، محمد جابر پیش‌بینی توان بخشودگی براساس سبک‌های دلبستگی، جهت‌گیری زندگی و عزت نفس دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-25]
  • جناآبادی، حسین نقش فرهنگ مدرسه در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 278-287]

چ

  • چوبداری، عسگر بررسی مقایسه‌ای ابعاد آسیب‌پذیری به اعتیاد بین دانش‌آموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-114]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا بررسی رابطۀ پیوند با مدرسه و رضایت از تحصیل با گرایش به رفتارهای خرابکارانه در دانش‌آموزان پسر سال دوم (دورة دوم) متوسطه شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-100]
  • حاجلو، نادر نقش حس عاملیت و ویژگی‌های انحرافی شخصیت در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 26-42]
  • حاجلو، نادر شیوع داغدیدگی آسیب زا و برخی عوامل مرتبط با آن در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان ایرانشهر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 221-233]
  • حجازی، مسعود بررسی رابطه تاب آوری تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان و میانجی معنای تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 35-49]
  • حجازی، مسعود اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانش‌آموزان پایه یازدهم مشکین‌شهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]
  • حیدری، حسن سنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روان‌شناسی مثبت‌نگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
  • حسین خانزاده، عباسعلی رابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازش‌یافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
  • حسن زاده، راضیه بررسی مدل رابطه کیفیت زندگی مدرسه، آرزوهای شغلی و فرسودگی تحصیلی با واسطه‌گری بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 43-62]
  • حسن زاده، رمضان مطالعه شناخت هیجان ها (هیجان ها اولیه و ثانویه) و نارسایی های شناختی و تاثیر آنها بر مجموعه مهارت های حرکتی کودکان با طیف اختلال‌های اوتیسم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 288-306]
  • حسینعلی‌زاده، محمد بررسی مقایسه‌ای ابعاد آسیب‌پذیری به اعتیاد بین دانش‌آموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-114]
  • حسینی فر، جعفر اثربخشی آموزش هوش معنوی بر سازگاری اجتماعی، ناگویی خلقی و خودشناسی انسجامی در دانش‌آموزان طلاق [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 234-258]

خ

  • خالق خواه، علی تحلیل نقش میانجی امید به تحصیل در رابطه بین حمایت تحصیلی و اشتیاق به تحصیل در بین دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 50-67]
  • خالق خواه، علی رابطه چابکی سازمانی و رفتارهای کاری نوآورانه با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه پایه دوم شهر اردبیل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 86-95]
  • خدادادی سنگده، جواد پیش‌بینی خودناتوان‌سازی تحصیلی براساس تاب‌آوری و سبک های هویتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 68-82]

د

  • داودی، حسین اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روان‌شناختی مثبت‌نگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
  • داودی، حسین سنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روان‌شناسی مثبت‌نگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
  • دریاپور، الهه عوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
  • درتاج، فریبرز عوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
  • درتاج، فریبرز مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه‌نویسی، علامت‌گذاری، حاشیه‌نویسی و نقشه‌مفهومی بر درک‌ مطلب و سرعت یادگیری دانش‌آموزان دختر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 259-277]
  • درتاج، فریبرز مقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهن‌آگاهی بر افزایش جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 120-133]
  • درخشان فر، روح الله مقایسه اهمال‌کاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان پسر مصروع و غیرمصروع [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]
  • درگاهی، شهریار نقش تاب‌آوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 54-68]
  • درودی، جواد نقش سیستم‌های مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیش‌بینی سایکوپاتی در دانش‌آموزان دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 149-168]
  • دلاور، علی عوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]

ذ

  • ذوقی‌پایدار، محمدرضا پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
  • ذوقی‌پایدار، محمدرضا اثربخشی اجرای روش خودتنظیمی گام‌به‌گام بر تعلل‌ورزی در انجام تکالیف تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 199-220]

ر

  • رستگار، احمد ارائه مدل علّی روابط ابعاد جهت‌گیری اهداف پیشرفت و کمک‌طلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
  • رسول زاده، بهزاد مطالعه تطبیقی متغیرهای مرتبط با موفقیت دانش‌آموزان در آزمون بین‌المللی تیمز 1394 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 46-61]
  • رسولی طاهر، نسرین السادات پیش‌بینی خودناتوان‌سازی تحصیلی براساس تاب‌آوری و سبک های هویتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 68-82]
  • رشید، خسرو اثربخشی اجرای روش خودتنظیمی گام‌به‌گام بر تعلل‌ورزی در انجام تکالیف تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 199-220]
  • رضایی، سحر بررسی رابطة بین خودکارآمدی معلم و اضطراب در مهارت تکلم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 123-132]
  • رضایی آهوانویی، محسن پیش‌بینی خودناتوان‌سازی تحصیلی براساس تاب‌آوری و سبک های هویتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 68-82]

ز

  • زاهد بابلان، عادل رابطه چابکی سازمانی و رفتارهای کاری نوآورانه با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه پایه دوم شهر اردبیل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 86-95]
  • زمستانی، مهدی بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و تنظیم شناختی هیجان با بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 108-122]

س

  • سیدنوری، سیده زهرا رابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازش‌یافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
  • سعیدی، یاسین بررسی رابطۀ پیوند با مدرسه و رضایت از تحصیل با گرایش به رفتارهای خرابکارانه در دانش‌آموزان پسر سال دوم (دورة دوم) متوسطه شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-100]
  • سعیدی، مهناز تأثیر توجه، بازیابی و تولید در یادگیری و به یادسپاری واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 189-207]
  • سعدی پور، اسماعیل عوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
  • سمیعی، فاطمه بررسی مدل رابطه کیفیت زندگی مدرسه، آرزوهای شغلی و فرسودگی تحصیلی با واسطه‌گری بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 43-62]
  • سواری، کریم رابطه علیّ هیجان‌های مثبت و خودکارآمدی با تخیل از طریق انگیزش درونی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-83]
  • سوری، احمد مقایسه خودکارآمدی هیجانی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای انگیزشی در دانش‌آموزان ممتاز و غیرممتاز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 101-119]

ش

  • شاکری، محسن اثربخشی آموزش همدلی بر پرخاشگری و کیفیت روابط با همسالان دانش‌آموزان پسر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 120-138]
  • شیرعلی پور، اصغر پرسش‌نامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]

ص

  • صبا، بهمن نقش تنظیم هیجان و تاب‌آوری تحصیلی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 62-73]
  • صباحی، پرویز تأثیر عدالت سازمانی ادراک‌شده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روان‌شناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
  • صبحی، افسانه بررسی رابطه تاب آوری تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان و میانجی معنای تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 35-49]
  • صدری دمیرچی، اسماعیل نقش تاب‌آوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 54-68]
  • صیف، محمد حسن ارائه مدل علّی روابط ابعاد جهت‌گیری اهداف پیشرفت و کمک‌طلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
  • صفارنیا، مجید تأثیر عدالت سازمانی ادراک‌شده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روان‌شناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
  • صفایی نایینی، کاوس اثر بخشی روش‌های مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]

ط

  • طالبی، سعید ارائه مدل علّی روابط ابعاد جهت‌گیری اهداف پیشرفت و کمک‌طلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
  • طاهر، محبوبه رابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازش‌یافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
  • طاهر، محبوبه بررسی نقش انعطاف‌پذیری شناختی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 19-34]

ع

  • عباسی، محمد سنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روان‌شناسی مثبت‌نگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
  • عباس پور، عباس عوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
  • عباسی تقی دیزج، رسول مطالعه تطبیقی متغیرهای مرتبط با موفقیت دانش‌آموزان در آزمون بین‌المللی تیمز 1394 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 46-61]
  • عبدی، رضا بررسی رابطة بین خودکارآمدی معلم و اضطراب در مهارت تکلم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 123-132]
  • عبدالمحمدی، کریم بررسی مقایسه‌ای ابعاد آسیب‌پذیری به اعتیاد بین دانش‌آموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-114]
  • عبداله زاده، حسن تأثیر واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر هوش اخلاقی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 115-133]
  • عطادخت، اکبر نقش حساسیت پردازش حسی و کارکردهای شناختی در پیش‌بینی نیمرخ روان آسیب‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 134-152]
  • عطادخت، اکبر مقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانش‌آموزان استفاده کننده از اسکرین‌تایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]

غ

  • غضنفری نژاد، براتعلی اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روان‌شناختی مثبت‌نگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
  • غفاری، خلیل اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روان‌شناختی مثبت‌نگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
  • غفوری، ناصر تأثیر توجه، بازیابی و تولید در یادگیری و به یادسپاری واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 189-207]

ف

  • فتحی، الهام پرسش‌نامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
  • فرجی، ماهرخ اثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
  • فرزین، سمیرا نقش چشم‌انداز زمان در هیجان تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 153-172]
  • فرهادی، مهران پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
  • فروزنده، صبحانعلی مطالعه تطبیقی متغیرهای مرتبط با موفقیت دانش‌آموزان در آزمون بین‌المللی تیمز 1394 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 46-61]
  • فقیهی، مریم نقش چشم‌انداز زمان در هیجان تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 153-172]
  • فلاحی، وحید نقش حس عاملیت و ویژگی‌های انحرافی شخصیت در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 26-42]

ق

  • قاسمی جونبه، رضا نقش تاب‌آوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 54-68]
  • قائدی، راهیل ارائه مدل علّی روابط ابعاد جهت‌گیری اهداف پیشرفت و کمک‌طلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
  • قدم‌پور، عزت‌اله مقایسه اهمال‌کاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان پسر مصروع و غیرمصروع [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]
  • قربانی، مریم مقایسه اهمال‌کاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان پسر مصروع و غیرمصروع [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]
  • قره داغی، علی بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و تنظیم شناختی هیجان با بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 108-122]
  • قمری گیوی، حسین مقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانش‌آموزان استفاده کننده از اسکرین‌تایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]

ک

  • کاظمی، رضا اثر بخشی روش‌های مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]
  • کیانی چلمردی، احمدرضا پرسش‌نامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
  • کردنوقابی، رسول اثربخشی اجرای روش خودتنظیمی گام‌به‌گام بر تعلل‌ورزی در انجام تکالیف تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 199-220]
  • کرمی، ابوالفضل تأثیر عدالت سازمانی ادراک‌شده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روان‌شناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
  • کریمیان پور، غفار تحلیل نقش میانجی امید به تحصیل در رابطه بین حمایت تحصیلی و اشتیاق به تحصیل در بین دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 50-67]
  • کهدوئی، سمیه اثربخشی آموزش همدلی بر پرخاشگری و کیفیت روابط با همسالان دانش‌آموزان پسر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 120-138]

گ

  • گرایی گراوند، پیمان تأثیر مشارکت والدین بر کیفیت زندگی تحصیلی و سازگاری دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 96-105]
  • گل محمدنژاد بهرامی، غلامرضا راﺑﻄﻪ ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن ﺑﺎ اﻫﻤﺎل‌ﮐﺎری ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 181-198]

م

  • مبینی، سارا رابطه علیّ هیجان‌های مثبت و خودکارآمدی با تخیل از طریق انگیزش درونی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-83]
  • مجدی، هادی نقش حساسیت پردازش حسی و کارکردهای شناختی در پیش‌بینی نیمرخ روان آسیب‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 134-152]
  • محمدی، ولی بررسی رابطة بین خودکارآمدی معلم و اضطراب در مهارت تکلم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 123-132]
  • مدبرقشلاق، سولماز راﺑﻄﻪ ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن ﺑﺎ اﻫﻤﺎل‌ﮐﺎری ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 181-198]
  • مرادیان، علیرضا مقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانش‌آموزان استفاده کننده از اسکرین‌تایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]
  • میرلوحی، مرضیه مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه‌نویسی، علامت‌گذاری، حاشیه‌نویسی و نقشه‌مفهومی بر درک‌ مطلب و سرعت یادگیری دانش‌آموزان دختر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 259-277]
  • مشاوری ایزدی، راحله اثربخشی اجرای روش خودتنظیمی گام‌به‌گام بر تعلل‌ورزی در انجام تکالیف تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 199-220]
  • معینی، نصراله شیوع داغدیدگی آسیب زا و برخی عوامل مرتبط با آن در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان ایرانشهر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 221-233]
  • معینی کیا، مهدی رابطه چابکی سازمانی و رفتارهای کاری نوآورانه با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه پایه دوم شهر اردبیل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 86-95]
  • میکائیلی، نیلوفر نقش سیستم‌های مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیش‌بینی سایکوپاتی در دانش‌آموزان دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 149-168]
  • مکتبی، غلامحسین بررسی رابطۀ پیوند با مدرسه و رضایت از تحصیل با گرایش به رفتارهای خرابکارانه در دانش‌آموزان پسر سال دوم (دورة دوم) متوسطه شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-100]
  • مکوندی، بهنام اثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
  • منصوری، بهمن اثربخشی آموزش هوش معنوی بر سازگاری اجتماعی، ناگویی خلقی و خودشناسی انسجامی در دانش‌آموزان طلاق [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 234-258]
  • مهرابی، عصمت اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روان‌شناختی مثبت‌نگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
  • موسی زاده، توکل اثر بخشی روش‌های مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]
  • موسوی، سید ناصر تأثیر توجه، بازیابی و تولید در یادگیری و به یادسپاری واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 189-207]

ن

  • نریمانی، محمد اثر بخشی روش‌های مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]
  • نریمانی، محمد نقش سیستم‌های مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیش‌بینی سایکوپاتی در دانش‌آموزان دارای نشانه‌های اختلال سلوک [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 149-168]
  • نریمانی، محمد شیوع داغدیدگی آسیب زا و برخی عوامل مرتبط با آن در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان ایرانشهر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 221-233]
  • نریمانی، محمد اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانش‌آموزان پایه یازدهم مشکین‌شهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]
  • نیکدل تیموری، انیس نقش فرهنگ مدرسه در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 278-287]

و

  • وطن دوست، لیلا مطالعه شناخت هیجان ها (هیجان ها اولیه و ثانویه) و نارسایی های شناختی و تاثیر آنها بر مجموعه مهارت های حرکتی کودکان با طیف اختلال‌های اوتیسم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 288-306]
  • ولیئی، زهره بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و تنظیم شناختی هیجان با بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 108-122]

ه

  • هاشمیان، کیانوش مقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهن‌آگاهی بر افزایش جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 120-133]
  • همتی، بابک نقش هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیش‌بینی سازگاری تحصیلی– اجتماعی دانش آموزان بی‌سرپرست [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 208-229]
  • هنرمند قوجه‌بگلو، پژمان مقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانش‌آموزان استفاده کننده از اسکرین‌تایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]

ی

  • یادگار، میترا ارائه مدل علّی روابط ابعاد جهت‌گیری اهداف پیشرفت و کمک‌طلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
  • یاریقلی، بهبود راﺑﻄﻪ ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن ﺑﺎ اﻫﻤﺎل‌ﮐﺎری ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 181-198]
  • یاسبلاغی شراهی، بهمن اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روان‌شناختی مثبت‌نگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
  • یعقوبی، ابوالقاسم پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
  • یوسفی، بهنوش پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
  • یوسفی، ناصر بررسی رابطه جو عاطفی خانواده و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی در میان دانش‌آموزان سال چهارم دبیرستان شهرستان بوکان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 307-324]